ALDRIG MERA FALUKORV!

Hej därute. Solen och ösregnet har avlöst varandra. Berättade igår att jag hade lagat en massa färdiga maträtter.
Jodå, men det jag måste göra är att äta upp den äldsta maten som legat i frysen först. När jag kom hem hungrig från jobbet i eftermiddags, så hade jag tinat upp korvstroganoff gjord på mjölk. Längst ner på byttan flöt det vätska, och mjölkredningen som skulle vara där såg ut som mjölk som hade bäst föredatum anno 1790. Men, jag tänkte att det blir nog bra om jag kokar bandspagetti och värmer upp allt i mikron sedan. Jodå, det gick att äta men det kändes inte så aptitligt, Hur som helst så har jag kastat bort resterande av denna rätt, och bestämt mig för att aldrig mer äta falukorv. Mitt behov blev mättat ikväll om man säger så. Jag hade tänkt mysa framför tv:n och äta något gott ikväll( dock inte något med socker i ), men nu är jag sprängmätt. Idag har ju skolorna börjat, då blir det mer att titta på för Lady och Lufsen. De ligger för övrigt utslagna i värmen i lägenheten. Ha en trevlig kväll. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0