ÄNTLIGEN FRISK!

Hej därute. Solen skiner och det är bara några minusgrader ute. I morse satt jag med fötterna över sängen. Då kom Lady och nosade på en av tårna. Katterna brukar lyfta upp ena mungipan och ha munnen halvöppen, då de känner dofter som de inte tycker om. Efter en stunds nosande lät Lady munnen vara halvöppen och så lyfte hon på ena mungipan. Det såg väldig roligt ut. Själv så kände jag inte några dofter. Antagligen så var det väl någon konstig lukt som hon inte tyckte om. När jag lagt mig ner igen , så  började hon att slicka på min ena fot och mina tår. Hon är en riktig renlig och kräsen katt. Hon brukar slicka mig på armarna när jag håller henne i famnen. Min lilla lustigkurre. Just nu sitter Lufsen och tittar ut igenom mitt sovrumsfönster. Jag har kastat en pingisboll som han har jagat. Det blir skönt för mina katter att få komma till mina föräldrars sommarstuga under sommaren. Då får de jaga harar i fönstret och fåglar. Har vi tur så bygger svalan bo under sommarstugutaket. Det blir mysigt. See you.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vad skönt att du är frisk nu. :)

Sakhi älskar att tvätta mig. Igår, när han badade, slickade han mig flera ggr på armen - samt att han försökte nafsa ett par ggr också, men det var bara en markering för att han var less på att bada. ;)

Sköt om dig och pussa katterna. Kram, Gunilla

2013-04-07 @ 14:09:11
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0