OTROLIGT!

Hej därute. Idag har det hänt något mycket mystiskt. När jag kommer hem från jobbet så har inte katterna gjort något i baljan. Jag hade ju tänkt rengöra kattlådorna under kvällen. Men jag förstod att de hade bråttom. Provade först att bara hälla i ny sand i den ena baljan, men det dög inte. Lådorna var inte ofräsch men katterna kanske tyckte att det luktade från de iallafall. De har ju bättre luktsinne än vi människor. Jag hade varit på närliggande pizzeria och unnat mig ett skrovmål, men katterna behövde ju på toa så att hamburgaren fick vänta. Som tur var så var den fortfarande varm när jag skulle börja äta. Det var bara att sätta igång och rengöra baljorna. När jag var färdig med den första baljan så hoppade Lufsen i den och gjorde sina behov. När jag hade rengjort den andra så hoppade den andra i den lådan och gjorde båda behoven. Med andra ord så har de hållit sig så att de har varit blå. Snacka om festblåsor, för jag jobbade ju till 17. Det regnar och är trist ute men det kan ju inte hjälpas, imorgon så jobbar jag 7- 17 men på torsdag slutar jag klockan tolv. Sedan så är det äntligen fredag. Då kanske jag bakar lite blåbärsmuffins till pappa så han har lite godfika medan han är hemma med mina katter, och jag och mamma är på bio. Det var allt för ikväll. Ha det bra där ute. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0