ÄNNU EN ARBETSDAG TILL ÄNDA!

Hej därute, idag har det varit vackert väder hela dagen. Det kom bara en snabb skur nu på eftermiddagen. Ännu en arbetsdag har gått till ända. Imorgon så slutar jag tolv sedan är jag ledig tre hela dagar. Det ska bli så skönt.
Hade först tänkt vara flitig och baka blåbärdmuffins idag, men så ändrade jag mig. Jag gör det på fredag istället.
Jag längtar till fredag och ni som följer min blogg vet ju varför. Få se om det dyker upp någon arbetskompis som också ska gå och se på Hamilton 2.Lufsen är så busig när jag kommer hem från jobbet. Ska umgås med de ett tag  nu. Ha det bra därute tills vi hörs igen. See you.
 

Visst är man ett riktigt charmtroll.
Lite smårädd blir man när matte släpper iväg världens nysning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0