NU HAR MIN KOMPIS ÅKT HEM!

Hej därute. Ikväll så skickade jag iväg min kompis och det blev mycket kramar, det var en kompis till henne som hämtade henne. Så jag bjöd båda på fläskfilé och bulgurris med sallad till. Det har varit en så rolig helg. Som jag skrivit tidigare så träffas vi så sällan. Jag fotade lite bilder och de fotade mig och katterna. Vi har haft julstämning. för det har varit snö ute. Imorgon så har de lovat mer snö. Nu ska jag återgå till disken, sedan så ska jag bara mysa en stund innan jag ska lägga mig. Jag och min kompis står varandra väldigt nära, hon känns som en syster för mig- Hoppas att ni alla har det bra där ute. Och att ni alla får en god natt. Ha det bra, see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0