ENSAM HEMMA!

Hej därute. Solen skiner och det är vackert väder ute. Min kompis som skulle komma och sova över kommer först klockan 19 ikväll, så jag ska åka och möta henne då. Mina vilddjur ligger och sover just nu. Igår storhandlade jag. Det vräkte ner snö på eftermiddagen men idag har den som vanligt börjat tina för det är plusgrader ute. Men det är mysigt när det ligger snö på backen. Minns i våras när jag plockade fram cykeln för sommaren. Det var vackert och solen hade börjat att värma. 2 veckor senare låg det 2 dm snö på min sadel. Hm. Ha en bra dag. See you.

Kommentarer
Postat av: Tony

Hoppas att ni får en toppenhelg tillsammans! :) Kram!!!

2012-10-27 @ 19:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0