ÄNTLIGEN FUNGERAR SPOTIFY!

Hej därute. Idag har jag äntligen kommit igång med min Spotify. Så nu ikväll lyssnar jag på allt från gammeltjo och kristna sånger, till Tommas Ledin och Christer Sjögren. Jag har en bred musiksmak ska ni veta. Under de 42 år som jag levt så har det spelats många skivor i det erikssonska hemmet. Jodå, så nu diggas det allt. Lufsen gör tappra försök att få mig att leka med honom, och ibland så lyckas han. Vilken lycka, hoppas att han sover inatt. Imorgon slutar jag tolv sedan så är jag ledig i två dagar för jag jobbar kort helg. Ha det gott alla. See you.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Visst är spotify bra! :) Hoppas att det blivit lite bättre med Lufsens ovana att väcka dig tidigt på morgonen. Pussa dina fina skatter och sköt om dig. *kram*

2012-10-15 @ 22:08:50
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0