DAGEN EFTER!

Hej därute. Nä, jag är inte bakfull men kom hem vid 02:30. Har sovit i omgångar och ska inte göra så många knop idag. Jag ska försöka sy på min tavla i helgen. Känns lite motigt, men tavlan syr ju inte sig själv om man säger så. Beställde en bok igår om hur man överlever ett äktenskap när ena parten har varit otrogen. Det kan vara intressant att läsa om. Det är en kristen bok, så det blir intressant att se hur kristna ser på otrohet inom äktenskapet. Känner en viss hatkärlek till frikyrkan, eftersom jag för 20 år sedan gick med i en baptistförsamling och var där några år. Men jag kände mig aldrig riktigt hemma där. Be i tungor och lovsjunga herren i 1 timme innan predikan är inte min grej. Nu räcker det med att jag går i svenska kyrkan, en timmes predikan och nattvard för att få sina synder förlåtna en vecka framåt, det är grejer det. Nog om det. Vädret ute är gråmulet. Katterna har varit ute på balkongen en stund, så nu är förhoppningsvis Lufsen nöjd. Hoppas att ni alla får en trevlig dag. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0