Sjuk igen

Hej därute. Jag blev sjuk igen och igår har jag legat och sovit i stort sett sedan 12 igår på dagen. Feber och värk i kroppen och dunderförkyld. Har druckit mycket honungsvatten och te. Imorgon får man löning. Mina föräldrar ska komma om då med kattsand och kattmat. Sedan ska jag be de att köpa lite gott till helgen fast jag är sjuk och näsan rinner. Jag ska ju se eurovisionschlagerfinalen och det blir kul. Vädret är iallafall fint ute. Katterna hade lite slagsmål inatt om vilken sida om vitrinskåpet som de skulle ligga på. Det slutade med att Lady vann och fick ligga kvar till Lufsens förtret. Ha en trevlig dag. See you.



OBS!Det här kortet är taget i påskas, nu är träden gröna. Någon snö finns inte där nu.

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Tråkigt du blev sjuk igen, hoppas du snart är på benen.



Ha ha, kan inte låta bli att skratta när jag läser om katternas lilla kamp. Tänk att lilla Lady (om man jämför med Lufsen) oftast är den som bestämmer, eller har jag helt fel?



Sköt om dig o pussa katterna. kram

2012-05-24 @ 11:02:22
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0