Mitt nya liv

Idag har jag varit ledsen och gråtit hela dagen. Jag har bestämt mig för att skapa en ny blogg, där bara vissa människor får veta vad jag gör och hur jag har det. Ibland känns det som att man gör något för att få en person att känna sig glad förgäves. Det finns ett ordspråk i bibeln som jag tycker är så bra. Kasta inte pärlor åt svin.
Många gånger känns det som om jag är i vägen för andra människor. Jag kanske upplevs som påträngande.
Då är det lika bra att låta dessa människor som störs av mig vara ifred. Ibland är det bra att få veta sanningar om vissa personer, även om det gör ont. Det är bara att acceptera sanningen. I detta samhälle ges inte plats för vissa människor. Och akta dig för att komma in i en grupp eller hos en person. Då är det inte alltid så bra.

Därför har jag bestämt mig för att hädanefter inte engegera mig så mycket i vissa personer. Det är bättre att släppa in få personer i livet. Som vill en väl. Nu har jag skrivit mitt första inlägg. See you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0