Lördag och vackert väder

Hej därute. Igår var jag hemma från jobbet och var sjuk. Då fick inte katterna någon mat förrän vid 05- tiden. Imorse fick de vänta tills 05, så det börjar bli lite normalare morgontider. Har ont i halsen,och har värk i mina leder men det ska väl gå över. Det är ju sommar. Men det är inte konstigt om man blir sjuk när temperaturen ute gör så tvära kast.
Man får hoppas att man inte blir dunderförkyld nu innan sommaren. Det sägs ju att det är svårare att bli av med en sådan förkylning. Blev tvungen att gå upp och koka gröt nu på morgonen. Jag var superhungrig. Gröt är nyttigt och man stoppar förvånantsvärt länge på det. Hoppas att ni alla får en bra dag oavsett om ni jobbar eller är ledig. Själv så får jag krya på mig tillsammans med mina katter och hoppas att jag inte blir dunderförkyld. See you.




Kommentarer
Postat av: Helena

Åter igen, vilka fina katter du har!



De gånger jag blivit förkyld den här tiden på året har det blivit ganska långvarigt. Hoppas du kryar på dig och blir frisk snart.

2012-05-19 @ 09:32:27
URL: http://sunnysibiriskkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0