SISTA DAGEN PÅ ÅRET!

Hej därute.Medan Lufsen desperat försöker hitta något att leka med så tänker jag summera året som gått.
Det har varit ett bra år. Det har varit ett år då jag tagit kontakt med vänner som man kommit ifrån, jag har varit på bio ett par gånger. Varit lite förälskad i män som tyvärr lika gärna kunnat vara mina söner.Hmm. Det är så när man är hormonstinn och ensam med två vilddjur. Men man kan ju få ett leende från de, det räcker ju. Så desperat är jag ju ändå inte. Har trivts bättre ensam och utan man, försökte ett tag med att vara sportig, och det gick ett tag.
Nu när jag varit sjukskriven ända från 8 november så har jag tyvärr gått upp några kilon. men som sagt så fick jag bloda tand när jag promenerade igår och det var skönt väder. Bra träning innan man börjar jobba om två veckor.
Då får man promenera oavsett om solen skiner, det är -35 grader och lite fin blåst eller haglar eller regnar. Jag har ju även skrivit en självbiografi som var nyttig för mig själv. Är bjuden hos min moster på middag, då blir man tjock igen. Ja, ja. Man får börja banta imorgon på allvar igen. Säger som Benjamin Syrsa på julafton. Från oss alla till er alla ett riktigt gott slut och ett gott nytt år. Önskar att ni alla får en skön kväll med era nära och kära. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0