DET ÄR MÄRKLIGT!

Ibland undrar jag hur man kan känna livsglädje och inspiration och det verkar komma helt plötsligt. Men å andra sidan så finns det de som tvingar en mer eller mindre att börja tänka positivt och inte känna efter hur man mår, och det är nog det som ligger närmast sanningen. Hur som helst så har jag varit en gång på marknaden idag också. Jag har städat och nu väntar jag på att en gammal klasskompis till mig ska komma och jag ska bjuda henne på palt. Jag kommer att vara hemma en vecka in i januari sedan så har jag inte råd att vara hemma längre. Så det är bara att börja peppa sig själv att kunna jobba igen oavsett hur man mår. Man får ta en dag i taget. Ikväll så ska jag spela bingolotto. Hoppas att ni får en gemytlig kväll. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0