LÖRDAG OCH MYSPYS!

Hej, I morse så låg det en tjock dimma när jag tittade ut genom fönstret. Burr tänkte jag. Men samtidigt så gjorde det ingenting. Jag började ju inte förrän halv ett. Jag har bara jobbat 4 och en halv timma idag. Så klockan fem så slutade jag. Nu är det fint väder. Men man märker att hösten är här. Nu har de börjat annonsera på biografen om Hamilton 2. Peter Eggers är ju med i den filmen. Det blir så kul att gå och se den. Man kan ju behöva ha något snyggt att titta på när det är höst och man är ensam med två katter. Funderar på att beställa en ljudbok nästa månad. Det är en bok som utspelar sig under franska revolutionen, mitt favoritämne. Boken heter Giljotinen.
Det kan vara kul att lyssna på en bok istället för att läsa den. Det är författaren som själv läser.
Imorgon så är det dags. Då ska jag ÄNTLIGEN åka på kattutställning i några timmar i Arcus i Luleå. Jag börjar sedan klockan fem igen. Sedan så kanske vi ska äta på en kinarestaurang, om det inte blir att vi fikar där på utställningen. De brukar ha servering och lotter som man kan köpa. Jag blev så vansinnigt sugen på att ställa ut mina katter nästa år i Luleå, så jag får se hur jag gör. Ha det så trevligt ikväll mina vänner. See you!
 
 
Lufsen som liten och nyfiken.
 
 
Lady som liten och förlägen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0