KATTUTSTÄLLNING OCH KINAMAT!

Hej därute. Oj, idag har det varit en hektisk men rolig dag. Först så har jag sovit dåligt natten som var. Sedan så
jobbade jag till klockan tolv. Sedan så åkte jag på kattutställning i Luleå. Jag fick hålla Lady och Lufsens mamma.
Gissa om jag kände mig lycklig. Sedan så fick jag hålla i uppfödarens andra katter också. Jag passade på att fota också. Det var inte lika mycket folk den här gången som när jag och min föredetta man ställde ut. Vid klockan halv tre så åkte vi tillbaka till Boden och åt kinamat. Det var gott. Sedan så har jag jobbat fram till nu klockan 22. Längtar efter katterna. De kommer hem imorgon förmiddag. Det ska bli kul. Ha det bra allihop. See you.
Sommaren är kort.
 
Den här bilden får msn minnas när det är -30 grader.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Ja, nu är hösten här. Så tråkigt tycker jag som älskar sommaren. Så många fina kort du har lagt upp. :)

Det var så kul att träffa dig igår, även om det bara blev en snabbis.

Ang Lufsen o Lady, prova ta ut dom på promenad så dom blir lite tröttare. Men ta i så fall bara ut dom en och en för annars kanske dom bara trasslar ihop sig. ;) Annars får du försöka busa extra mycket med dom, i synnerhet Lufsen, innan du ska gå i säng. Det bästa är ju (om du kan) att bara ignorera honom o så får man hoppas att han slutar väcka dig på nätterna. *kram*

2012-08-27 @ 12:45:35
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0