SNART JOBBARHELG!

Hej därute, förra helgen så var jag ju och hälsade på mamma. Vi gick vår sedvanliga runda och det var sådant vackert väder. Det var familjer med barn som grillade och det såg så mysigt ut. Här kommer lite bilder. Till middag så bjöd mamma på hemmagjord pizza och egengjord sallad. Det var gott.
Igår lunchade jag med en arbetskollega och då var vi till ett ställe som heter Norrigården. De bjöd på pannbiff och potatis med sky. När jag kom hem lagade jag kyckling i ugn med mango. Det blev gott. Sedan gjorde jag bort att städa lägenheten, så idag så har jag varit på Vacker Tass och köpt lite godis till Maja. Det var lite kyligt ute men friskt ändå. I helgen så jobbar jag. Önskar alla en Trevlig Helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0