RAGGMUNKAR!

Hej därute, förra lördagen så var jag på besök hos min mamma. Det var vackert väder. Vi åkte förbi pappas grav och tände ljus och jag fotade lite. Efteråt åkte vi till mamma där hon bjöd på smörgåstårta.
Min moster hade varit och hälsat på min mamma och skickat ett paket till mig. Det var ett par söta tofflor som jag blev så glad över. Jag stannade några timmar, sedan så åkte jag hem.
I måndags så gjorde jag en fläskfilégryta efter recept från Året Runt. Den blev supergod. Igår så åkte jag till Luleå för att fotografera mig för att förnya mitt körkort. Det ligger alldeles intill det ålderdomshem där jag började jobba inom äldreomsorgen för över 30 år sedan. Det var sig likt och jag tog några bilder.
Idag så ska jag göra raggmunkar samt lägga mitt pussel med Lady och Lufsen, avslutar med lite fina bilder som jag tagit på Maja. Saknaden efter Lady och Lufsen är fortfarande stor. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0