JIPPIII!!!! MIN FYR HAR KOMMIT

Hej därute, i förrgår gjorde jag crepes med champinjoner och köttbullar så jag har lite mat i frysen. Igår kom beskedet att min fyr med sladd hade kommit. Så jag gick iväg och hämtade ut den. Visst är den fin?
Jag skyndade mig hem med lampan, sedan gick jag till en kompis och fikade,när jag gick därifrån så passade jag på att gå ner till tågstationen och laddade mitt busskort som gäller mellan Boden och Luleå. Sedan så gick jag in på Inter Sport och köpte mig nya broddar, ny mössa och halsduk. Var på jakt efter en ny vinterjacka, och hittade en grå på en affär och hade sådan tur så att jag fick den för halva priset.
Jag jobbar kväll och sedan helgen. Men det gör ingenting när jag varit ledig i 2 dagar. Önskar er alla en skön helg, med sol och umgänge. Ha det så gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0