JÄTTEFÖRKYLD!

Hej därute, jobbade helgen som var och igår när jag skulle gå delad tur blev jag plötsligt jätteförkyld. Ska gå och ta ett covidtest imorgon. Igår var det blåsigt, jag passade på att hämta ut mitt nya körkort som jag hade fått. Beställde dessutom en lampa i form av en fyr i svart och vitt med elsladd som jag ska ha på bordet vid sovrumsfönstret. Maja sitter just nu och tittar ut genom fönstret. Jag är glad att jag inte jobbade idag utan stannade hemma från jobbet när jag var så förkyld. Vi får ju inte gå och jobba då heller. Nu blir det till att kurera sig. Det märks att det börjar ljusna längre nu på eftermiddagarna. Avslutar med att lägga ut lite fina bilder på min kompanjon samt det färdiga pusslet med Lady och Lufsen. Önskar er alla en fortsatt trevlig vecka. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0