FRÄMMANDE!

Hej därute, i helgen har mamma varit på besök. Vi blev bjudna av en moster på lunch, det blev stora räksmörgåsar. På kvällen satt jag och mamma och tittade på Talang. Vi tyckte sista bidraget verkligen var bra. Igår så gick vi till Återvinningen och sedan till Dollar Store. Där hittade jag 3 plastbunkar för priset av ett. Sedan så köpte jag mig lite vackra vykort som man kan skicka när som helst på året. Det var verkligen vackert väder och vi gick senare på eftermiddagen ytterligare en promenad. Maja tycker att det har varit roligt med besök. Mamma har busat mycket med henne. Nästa vecka jobbar jag helg, det går ju bra. Nu är det inte så mycket kvar av februari månad. Önskar er alla en kommande trevlig vecka. Ha det så gott. See You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0