LUNCH MED ARBETSKOLLEGA SAMT BESÖK!

Hej därute, förra veckan så var jag och lunchade med en före detta arbetskollega. Det blev en dagens lunch bestående av currymarinerad kycklingfilé med fetaoströra. Det var toppen. Vi pratade och hade det trevligt. På vägen hem så köpte jag en lika dan duk som jag har till bordet vid sängen.
På lördag kom en moster till mig på besök för att titta på hur fint jag har fått det. Jag bjöd på wienerbröd med pekannötter och god fyllning. När hon varit någon timme så gick vi en sväng på stan och då köpte jag 2 par vantar samt en stor och mysig halsduk i mohairgarn. Jag bara älskade den. På vägen hem så gick vi förbi hennes lägenhet så att jag fick hämta ett par gardiner som jag skulle få. Jag blev jättenöjd och det blev mycket ljusare i vardagsrummet.
Igår var det 4 månader sedan Lady somnade in. Oändligt saknad men aldrig glömd.
Idag så har jag varit och skrivit på papper att de får dra 30 kronor mer i hyra för att jag ska skaffa en tvättmaskin så småningom. Bodenbo har skickat en order till en firma som de samarbetar med. Sedan lade jag färdigt mitt nya pussel för bara en liten stund sedan. Jag jobbar i helgen. Ha en fortsatt skön vecka och helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0