HÖST!

Hej därute, i förrgår kom så äntligen tvättmaskinen. De upptäckte dock att sladden var för kort till eluttaget. Men den står i badrummet så att jag ändå kan tvätta. Bodenbo har skickat en order till en elfirma som ska komma och flytta eldosan närmare väggen. Igår så passade jag på att tvätta all smutstvätt, och det var så skönt. Har även varit på stan igår med mamma och köpt en torkställning som jag kan ha ståendes i vardagsrummet. Där finns det ju gott om plats.
I söndags så gick jag en promenad till Dollar Store, där inhandlade jag inget speciellt, bara någon enstaka sak. På vägen hem fotade jag lite träd för jag tyckte att det var så vackra färger.
Igår bjöd jag mamma på palt som jag gjort själv, och oj vad gott det var. Jag har sett fram emot palt i en månad. Sedan blev det kladdkaka lite senare, men både jag och min mamma konstaterade att det inte ska bli kladdkaka på ett tag. Vi kände båda att det var för sött. Idag är jag ledig för jag jobbar helg och jag ska lägga upp mina julgardiner som jag ska ha i vardagsrummet. I år blir det inte någon julgran på grund av en viss fyrfotad vän, men det är det värt. Däremot så ska jag sätta upp julstjärnor samt ljusstakar och naturligtvis julgardiner och någon enstaka prydnadssak. igår lade jag färdigt mitt pussel med skönheten och odjuret. Det andra pusslet ska jag vänta med att lägga. Önskar alla en fortsatt trevlig vecka och en trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0