ÄNTLIGEN HÄR!

Hej därute, idag är jag hemma från jobbet. Är förkyld och har coronasymtom. Men jag ska och ta coronaprov imorgon. Förra torsdagen kom de och satte upp glasväggen i toaletten, och dagen efter kom de och satte en förlängningssladd till tvättmaskinen. Det var lite bök men det gick till slut.
'
I helgen när jag jobbade så var det snöslask och isande hårda vindar, men jag hade på mig mina nya inköpta skor och de höll mig torr hela tiden. I förrgår så var jag ju ledig och då lunchade jag med en arbetskollega. Sedan var jag bara hemma och pysslade. Igår fick jag Året Runt och där hade de recept på en god tårta. Var tänkt att jag skulle hälsa på min mamma i helgen men det måste ju skjutas på framtiden tills jag blir helt återställd från min förkylning. Visar bild på tårtan i Året Runt.
. Tänker göra den någon gång. I måndags kväll så satt jag och såg Tom och Jerry, Lufsen blev intresserad och jag fick ett par fina bilder.
Nu ska jag bara kurera mig. Tack alla som skrivit kommentar till mitt förra inlägg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0