ÄNTLIGEN LEDIG!

Hej därute, jobbade ju förra helgen och det gick bra. På söndag när jag gick delad tur så var jag så hungrig och då gick jag på kinarestaurang och där åt jag bland annat vitlöksbröd med Aioli, och gosse vad gott det var. Efter det beställde jag friterad kyckling med ris. Det var också gott.
I veckan så har jag märkt att Lufsen har börjat bli avundsjuk på Maja, men han har också börjat dra sig undan. Jag håller koll på honom så att han inte blir sjuk. Han är ganska mager, men jag ger honom lite extra mat. Många gånger så lämnar han hälften. Vem vet, han kanske väntar på att Lady ska komma tillbaka. Maja mår i alla fall bra, Imorgon åker jag till min mamma och förbi pappas grav. Det ska bli skönt att få vara ledig och ta hand om sig själv. Önskar er alla en fin helg. Tack för kommentarerna. See You!
="image"/>
2021-11-12 @ 14:27:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0