2 UNDERBARA DAGAR SAMT BESÖK PÅ HERTSÖN!

Hej därute, i lördags var jag och hälsade på mamma. Vi gick på LIDL i Luleå. Och gosse vad mycket godsaker de hade. Det fanns mer än i Boden. Jag köpte bland annat en chokladask som är vackert inslagen och som jag och mamma ska öppna till jul. Mamma kommer till mig över julen. Jag känner mig så glad, för jag fick beviljad semester 1 och 2:a december. Då kommer en kompis som jag inte har träffat på 3 år och då så ska vi göra en massa trevliga saker, äta gott och bara umgås. Tillbaka till besöket hos min mamma. Vi köpte med oss fika hem till henne och sedan så satt vi en stund och tittade på vinterstudion. Det var vackert väder men kallt. Lägger ut lite bilder från den dagen.
Medan vi satt och åt hemmagjord pizza, samt rabarberpaj med vanilssås, så sänkte sig skymningen utanför fönstret. Jag tog en bild som verkligen fångade stämningen.
På söndagen var jag och hälsade på en kompis, sedan ritade jag på kvällen. Hade Madickenspelet framför mig och ritade av. Ibland får jag lust att rita.
Igår och idag så är jag ledig för jag jobbar helgen. Igår så gick jag och en före detta arbetskollega till en kompis och då hade vi mat med oss. Det blev många goda skratt och en väldigt mätt mage. Idag så kom min mamma till mig, då gick vi först på stan och sedan bjöd jag på våfflor, jag umgås mycket med min mamma. Men jag har inte några syskon och inte några barn och det är ju bara mamma och jag kvar i våran familj. Så det blir att vi umgås och har trevligt. På julen kommer ju som sagt var mamma och sover över några dagar. Jag hade sökt semester juldagen och annandag jul och fick även den beviljad. Vi ska äta och umgås på julaftonsförmiddagen, sedan jobbar jag kväll. När jag kommer hem ska vi äta gott och öppna paket. Vi får ju sova ut dagen efter. Det blir roligt. Avslutar med att lägga upp en så fin bild som jag lyckades ta på Maja i slutet av förra veckan, See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0