LUFSEN OCH JAG!

Hej därute, i lördags kom mamma på besök och höll mig sällskap medan jag putsade fönster. Hon hade med sig verktyg som skulle underlätta fönsterputsningen. Jag bjöd henne på en pizza som tack. Vi åkte en sväng till LIDL men de hade inte så mycket intressanta saker så vi gick därifrån ganska snabbt. Sedan när vi kom hem så kom en arbetskollega förbi med sonen och gav mig en bukett vackra gula rosor som tröst i sorgen efter Lady. Jag har fått många kondoleanser och ni som kommenterat bloggen ska också ha stort tack, det har värmt. Vissa dagar går det bättre och andra dagar är tyngre. Lägger ut lite bilder från fönsterputsningen. Samt ommöbleringen som jag gjorde då jag flyttade in båda klösträden i hallen till Lufsens stora glädje, varje gång som han går in i hallen gör han några klös.'
Igår så var jag och hämtade ut förstoringar på foton av både Lady och mammas katt. De blev fina. Jag är ledig 2 dagar och sedan jobbar jag helgen. Tänker inte göra många knop. Avslutar inlägget med att lägga ut lite bilder på Lady och Lufsen. Ha det gott. See You!
I väntan på vanlig rutinundersökning trodde jag.
Några minuter innan hon fick sprutan som tog henne till evigheten.
Var är min syster?

Kommentarer
Postat av: Lin n

Åhnej. Vad fruktansvärt sorgligt. Skickar all värme o styrka som jag kan

Svar: Tack. Det värmer.
Annika

2021-05-12 @ 23:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0