NY HÅRFÄRG!

Hej därute, idag så har jag färgat håret och klippt mig. Jag bestämde mig för att ha en ny färg. Blev violett, men håret ser mörkare ut så jag är nöjd. Sedan så köpte jag ett skum som frisören lägger i håret. Det är lite dyrare men luktar gott och ger håret den volym som jag vill ha.
I helgen så har jag jobbat, det har varit mycket snö men samtidigt så tycker jag att det är mysigt. I lördags kväll när jag gick hem från jobbet så började det vräka ner snö och man fick plumsa lite. När jag kom hem från jobbet igår eftermiddag blev jag lat och beställde hem 1 pizza och tacos. Sedan satte jag mig framför TV:n och tittade på en av filmerna med Nils Poppe som jag har beställt.
Jag köpte mig även en ny mössa i veckan och den är skön och svart som jag tycker om. Satt och tittade i gamla album och lägger ut 2 bilder från mitt bröllop med mannen som jag inte längre är gift med från 2004. Lägger även upp lite bilder från den gångna veckan också. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0