FOTOMODELL!

Hej därute, i fredags när jag var ledig så blev jag så sugen på sushi så jag ringde en väninna och frågade om jag kunde få bjuda henne och ta med sushi till henne. Det tackade hon inte nej till.
Det blev många goda skratt och trevligt umgänge. På lördag så kom Camilla från kattakuten och skulle fotografera Maja till nästa års kattalmanacka. Det var lite svårt att få en bild med bra skärpa. Men till slut lyckades hon få en fin bild på Maja när hon speglar sig i en bordsspegel som jag har. Camilla fotade även Lufsen, men han kommer inte med i almanackan. Camilla tyckte att jag hade det så mysigt i lägenheten, och hon tyckte om förstoringen från skogen i Gallejaur. Jag bjöd henne på fika. På eftermiddagen och kvällen så ägnade jag att lägga mitt nya pussel och vid 10 tiden var det klart.
Igår så var jag och mamma och vaccinerade Lufsen och sedan kom Maja fram till mamma och lät henne stryka Maja, tror ni hon kände sig lycklig? Idag så ska jag till läkaren klockan 10 för att få reda på provsvaren från förra veckan. Ikväll så kommer äntligen min nya säng. Längtar verkligen. I helgen så jobbar jag, och imorgon är det löningsdag. Önskar er alla en fin helg. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0