NEJ SE DET SNÖAR!

Hej därute, i helgen så har jag jobbat. På fredag kväll när jag började 13:00 så sken solen och det var så varmt och skönt. Pratade med en kompis innan jag gick på rast och berättade om vädret.
På söndag morgon, såg det ut så här utanför mitt fönster:
Under hela söndagen så snöade det och drev så plogbilarna kom fram.
Men det var ändå mysigt tycker jag. Man fick lust att plocka fram julgranen och spela julskivor.
 
Igår så var jag och hämtade ut monchichin som jag hade beställt på väg hem från jobbet.
Tycker att den är så otroligt söt.
 
Jag och en körmedlem skjutsade hem en annan från kören igår kväll, så det blev en liten vintercrosing. I morse när jag vaknade så var det - 3.8 grader ute. och halkigt. Idag så är jag ledig och sedan jobbar jag bara imorgon och på torsdag. Sedan så är jag ledig fredag, lördag och söndag. På lördag så ska jag till mamma.
Hoppas att ni har haft en trevlig helg, kan avsluta med att lägga upp en bild som jag fotade på fredag, 2 dagar innan snön kom. Ha det gott och var rädd om varandra. See You!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0