MAMMAS FÖDELSEDAG!

Hej därute, idag var min mamma på besök för hon fyllde år. Hon hade med pizza som hon hade bakat själv. Sedan hade hon gjort en underbart god pizzasallad. Mamma är så duktig på att laga mat.
Sedan så gick vi till stan. Där hittade jag en ny vinterjacka. Det behövdes. Jag använde presentkorten som jag fick av mina arbetskollegor. Då blev det billigare. När vi kom hem så bjöd jag på Schwarzwaldtårta från Frödinge, och sedan blev det lite TV tittande och godis innan mamma åkte.
 
Igår så var jag hos en arbetskollega och fikade och på torsdag var jag och lunchade med en före detta arbetskollega. Hon bjöd mig på lunch för att jag hade fyllt år. Sedan så gav hon mig en present.
Det var 2 ledljus med ljusstake som blev så snygga på mitt köksbord. Imorgon så uppträder jag med kören för den firar 20 års jubileum. Det blir roligt. Sedan så ska jag bara njuta av min lediga helg. 
Hoppas att ni har haft det trevligt och att ni får en fortsatt trevlig helg ni också. See You!
 
Bild från restaurangen
 
Så här mysigt blev det när jag tände ledljusen som jag fått.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0