INGEN COVID 19!

Hej därute, i onsdags så fick jag beskedet att jag inte hade covid 19, så det var ju skönt. Tack alla som skickat kommentarer och krya på dig hälsnigar. I fredags gick jag tillbaka till jobbet och sedan var jag ledig lördag, söndag och måndag. Igår städade jag occh gjorde pannbiffar och stekte lök och hade kokat potatis till. Det var så gott. I fredags efter jobbet så gick jag och köpte mig ett par nya arbetsskor, bild kommer senare. Sedan så kom filmen som jag bestöllt, och den var väl inte lika bra som tecknade men det var ändå lite spänning och humor i den. Nu ska jag lägga ut bilder på presenter som jag fick i efterskott av personalen innan jag blev sjuk. Jag blev rikligen uppvaktad.
Försökte räta upp bilden men det gick tydligen inte.
Idag syr jag och tar det lugnt och myser. Lägger ut lite bilder från igår och i fredags kväll. Önskar er alla en fortsatt trevlig söndag samt kommande vecka. See You!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0