LAT LÖRDAG OCH ÖRSPRÅNG!

Hej därute, i helgen så är jag ledig, och det känns så skönt att bara kunna slappa och ta det lugnt.
Så i morse gick jag på affären och inhandlade lite godis samt ostbågar och chips. Sedan så gjorde jag en efterätt, nämligen den som jag lade ut recept på i början av veckan. Var meningen att jag skulle uppträda med kören på torsdag men det hade blivit alldeles för stressigt, så jag avstod.
I går morse hade jag fått ont i höger öra samt att det slog lock. Jag gick och jobbade i allafall för jag kände mig inte sjuk. Sedan gick jag och lade mig 20:00 och sov till 4 i morse.
 
Idag så har jag som sagt bara tagit det lugnt, roade mig i eftermiddag med att fota av från filmen Madicken på Junibacken. Hon är så vansinnigt söt. Önskar er alla en fortsatt trevlig helg. Lägger  ut lite bilder från den gångna veckan, See You!
Lufsen i bustagen i går kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0