INTRESSANT DAG!

Hej därute, i helgen har jag jobbat. Det har ju varit allhegonahelg och det har varit fint på gravarna.
Igår när jag kom hem från jobbet så gick jag förbi kyrkogården där jag bor. Det såg ut som en stad, och då kom jag att tänka på när jag och en kompis flög ner till Paris 2008. När vi gick ner för landing så hade de släckt ner i planet och när man tittade ut genom fönstret i planet så såg man alla ljusen över Paris.
 
Idag så var jag och klippte mig och färgade håret, efteråt gick jag och hälsade på en arbetskollega och blev bjuden på violte, det var så gott. Jag
 
ändrade frisyren lite grann. Jag blev nöjd.
 
När jag satt hos frisören så hittade jag ett gott efterätts recept i en tidning:
 
                                        Päron med mintchokladmousse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0