HOPP OM FÖRBÄTTRING!

Hej därute, på söndag så är det ju första advent. Jag är ju sjukskriven tom 2 december och det är tur det. För gosse vad jag har varit sjuk. Men vänner och bekanta har hört av sig och frågat hur jag har mått och det har verkligen värmt. Man behöver verkligen stöd och uppmuntran då man har drabbats
 
Man har stundtals haft ångest och känt sig väldigt ensam. Då har ett samtal betytt så mycket.
Jag har sovit en del och vilat. Jag är inte helt frisk ännu, men jag är på bättringsvägen. Så det är på väg åt rätt håll. Det är så skönt att kunna ligga kvar i sängen då det har värkt i lederna och man har känt sig svag. Katterna har muntrat upp mig. Idag på eftermiddagen så tittade jag på en trevlig film.
Hoppas att ni alla har haft det bra, önskar er en fortsatt trevlig vecka. See You!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0