CORONA!

Hej därute, gör ett snabbt inlägg. I tisdags började jag känna mig förkyld och dålig. Var och gjorde ett Covid 19 test igår på morgonen. För en dryg timme sedan ringde en läkare från Sunderbyn och bekräftade att jag har fått Corona. Han sa att jag inte får gå till jobbet inom de 14 närmsta dagarna. 
Sedan om jag är symtomfri i slutet av denna vecka så ska jag gå om 10 dagar och ta ett nytt prov. Är jag då smittfri så kan jag gå och jobba igen efter 2 veckor. Han sa även att jag måste isolera mig och får inte gå ut.
 
Jag har de närmaste dagarna haft både feber och värk i lederna, men än så länge så har jag inte haft svårigheter att andas. Känslan har varit hård influensa, men i dagsläget känner jag mig piggare. Så jag försöker att hålla modet uppe. Så det blir till att beställa hem mat från nätet och så ska en vän till mig handla ut kattsanden. Så det problemet är ju redan löst. Katterna måste vara överlyckliga. Återkommer med en lägesrapport senare i veckan. Sköt om er och må så gott. See You!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0