FÖNSTERPUTS OCH VÅRSTÄDNING!

Hej därute, i går så fick jag ju vara ledig för jag bytte tur med en annan arbetskollega. Då steg jag först upp och åt en god frukost. Sedan kom tanken att jag skulle göra bort att putsa fönstren igår istället för till helgen då jag är ledig. Sagt och gjort, så började jag. Jag putsade både insidan, mellan fönstren samt på utsidan. Sedan tog jag fram lite somriga och ljusa gardiner.
Sovrummet
Köket
Sedan så passade jag på att rensa ut i en garderob, och så hade jag dessutom tvättstugan. Lufsen var lite dålig i magen då jag kom hem på lördag eftermiddag och han hade dragit runt på flera ställen. Jag blev tvungen att duscha av honom stackarn. Oj vad han jamade och skrek. Sedan sprang han runt i lägenheten och lyckades dessutom riva ner en blomkruka .Nåja, tur att det inte händer så ofta. Jag kokade fisk till de igår och det brukar stoppa upp i Lufsens tarm. Visar lite bilder på Lady.
Idag när jag hade slutat jobbet så gick jag förbi Jysk för att se om de hade några överkast. Jag hittade detta som blev uppskattat av katterna.
. Önskar er en trevlig vecka. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0