UTFLYKT TILL LÖVSKÄR!

Hej därute, i söndags åkte jag och min mamma ut till en båthamn utanför Luleå som heter Lövskär.
Det var vackert väder när vi åkte dit. På vägen till Lövskär så åkte vi förbi en COOP affär och då träffade jag en klasskamrat från grundskolan och hennes mamma. Det var trevligt. Det finns 2 båthamnar i Lövskär och i den andra båthamnen fotade jag lite naturbilder. Här kommer ett urval:
 
Igår så var jag och gratulerade en kompis som jag känt i snart 30 år. Det blev mycket skratt och trevliga minnen, från åren som gått. Idag så ska jag och luncha med en arbetskollega och på söndag fyller jag 50 år. Då är jag hälften av 100. Önskar er en solig dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0