SMULPAJ MED ÄPPLE!

Hej därute, i helgen så har jag haft det skönt. I fredags kväll så gick jag och åt en pizza på en kinarestaurang här i Boden. Det blev en capriscosa. ( minns inte hur det stavas). Den var iallafall supergod. På lördag kom min mamma, då gick vi och åt på stället jag var och åt lunchbuffè veckan innan. Sedan så gick vi på Kapp Ahl och då passade jag på att köpa 2 t-shirts.
 
När vi hade ätit färdigt på restaurangen och skulle gå till Kapp-Ahl öppnade sig himlen och och en störtskur kom, vi sprang så fort vi kunde in på Kapp- Ahl så vi fick torka en stund.
 
När vi kom hem så bjöd jag mamma på panna cotta som jag lovat henne. Det tyckte hon om.
 Vi åt 2 stycken var. Sedan satt vi och såg Iris och Löjtnantshjärta innan hon åkte hem igen.
Igår så städade jag och gjorde mig en smulpaj med äpplen.Till det åt jag vispgrädde.
Den blev lite torr tyckte jag, men den gick att äta, jag frös in några bitar så att jag har senare.
Avslutar inlägget med att lägga ut 2 söta bilder på Lufsen från veckan som gått. Ha det bra. See You!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0