SMÖRGÅSTÅRTA SAMT NYA KLÄDER!

Hej därute, i fredags så var jag och klippte mig och tonade håret. Efter det så gick jag på Lindex och köpte lite nya sommarshorts och 2 T-shirts. Här kommer lite outfits så håll till godo:
 
På lördag kom mamma och hälsade på mig, då hjälpte jag henne att klippa håret och bjöd på en smörgåstårta som jag hade gjort. Jag blandade bland annat gräddfil och majonäs med vindruvor, purjolök och diljonsenap. Det blev en god blandning.
Mamma hade med sig en klänning som jag skulle få prova. Jag blev tvungen att korta av ärmarna.
Men den satt bra och den är skön att ha på sig under varma dagar.
Under dagen så åkte jag och mamma och lämnade en smörgåstårtsbit till en vän och satt och pratade med henne en stund. Sedan åkte vi även och tittade på mysiga platser.
På söndagen så gick jag och köpte en ny dramaten för bara 99 kronor på COOP. Behövdes verkligen. Igår så var en kompis och hälsade på och då blev det chokladkladdkaka med vispgrädde.
 
Idag så har jag städat samt gjort lite färdiga matlådor och ikväll väntar kören. Jobbar i helgen.
Efter denna vecka så är det bara 3 veckor kvar innan jag går på semester, det ska bli skönt.
Önskar er alla en fortsatt trevlig vecka och en trevlig helg. Ha det så bra. See You!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0