EN VECKA KVAR!

Hej därute, i helgen har jag jobbat. På lördag då jag slutade klockan fem så gick jag och köpte mig en påse med ostbågar samt choklad med havssalt, det är ju så gott. Träffade även en arbetskollega.
 
I torsdags uppträdde jag med EXODUS, men det var bara 1 som kom och lyssnade, vi var ute och sjöng på kyrktrappan. Sedan satt vi och fikade några från kören och pratade. Det var mysigt.
Vi har ett uppehåll nu med kören fram till 20/8. Innan jag åkte iväg tog jag en selfie.
Idag så är jag ledig, och har börjat nerräkningen, för på fredag klockan 12 så går jag på 4 veckors semester och det ska bli så underbart. Blir ju att hålla sig mest hemma på grund av pandemin.
Annars hade jag bara haft några dagar kvar så hade jag åkt till Bad Gastein. Ja, ja det får bli nästa år har jag och min resekamrat bestämt oss för. Katterna mår bra och här kommer bilder på de:
 
Önskar er alla en fortsatt trevlig vecka. I skrivande stund så har Lufsen fått något busil och springer och hoppar i lägenheten som en galning. Så är det att ha katt. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0