RESTAURANGBESÖK!

Hej därute, i fredags när jag hade slutat jobbet så köpte jag mig lite lyxig choklad. Det är olika fruktsmaker. De är försvinnande goda.
I går så var jag med mamma på stan i Luleå och då köpte jag bland annat ett guldsmycke samt en fin scarf på Kapp Ahl, de hade rea. Sedan så köpte jag lite godis också plus ett spännband att ha runt resväskan när jag ska resa.Den hade nästan samma färg som resväskan.
Mina inköp. Sedan så gick vi till restaurangen där vi brukar vara och äta. Det var gott och mätt blev man. Imorgon så ska jag gå och ta ett nytt blodtryck efter jobbet. När jag tog pulsen på mig själv igår så låg den på 85 och det var ju bättre än förra gången då den låg på 95 i puls och 89 i undertryck. Sedan så ska jag gå och hämta ut kattsand som jag lagt undan samt sjunga i kören. Ha en trevlig vecka. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0