FÅR I KÅL OCH PUSSEL!

Hej därute, idag skiner solen och det har varit några vackra dagar med sol och lagom kyla. I fredags gick jag och hämtade ut lamm bogen som jag hade beställt. Sedan så gjorde jag Får i Kål på söndag. I söndags så lade jag även mitt pussel färdigt, suckarnas bro. Har ju lagt pussel färdigt mycket tidigare men det här pusslet var lite knivit, för det var svartvitt motiv förutom en som kör en gondol.
Under helgen så har jag lyckats ta några fina bilder på Lady, som jag lägger ut här:
Igår så sjöng jag i kören igen, det var 2 veckor sedan sist.Vi ska inte uppträda på ett tag, Tänk er, nu går vi snart in i mars. Idag så ska jag unna mig en semla, och igår så åt jag chips med gräddfil och tacosås utan socker som var mild. Det var gott, jag har inte tömt chokladasken med lyxiga praliner än däremot. Önskar er en fortsatt trevlig vecka. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0