2 UNDERBARA LEDIGA DAGAR!

Hej därute, idag är jag frisk, och i helgen så har jag jobbat. I lördags kom det flera decimeter snö, och det var oplogat från morgonen, men som tur var så fick jag skjuts och hämtning av en arbetskollega som jobbade samma turer som jag. Igår så klippte jag mig och färgade håret, det var skönt att fräscha upp sig.
. Idag så var jag med en moster och mamma till ett mysigt ställe här i Boden, och jag åt mustig köttgryta med potatis och sallad. De har så god salladsbuffé.Vi gick 20 minuter innan de stängde för lunchtiden.
Efter lunchen gick vi på stan och skulle se om jag kunde hitta en resväska till mig när jag åker till Österrike, och det gjorde jag på COOP av alla ställen. Fick dessutom 100 kronors rabatt. Det ni.
Jättefin och rymlig.Har beställt ett mobilfodral till min nya telefon med katter på. Fick även min första Antik och Auktion idag, så man kan ju säga att jag har haft 2 helt underbara lediga dagar. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0