TILLBAKA TILL JOBBET!

Hej därute. I helgen så jobbade jag. Kändes skönt fast det var ont om tid och slaskigt väder. Det var roligt att få träffa vårdtagare och framför allt mina arbetskollegor igen. Idag när jag var på affären och handlade så sålde de ett tågset, och jag älskar ju tåg och järnvägar så överlycklig köpte jag ett tågset.
Det går på batteri och dunkar och tutar och låter som ett riktigt tåg, katterna är livrädd.
Så nu står den under min klädda gran, nu har jag pyntat färdigt för julen. 
 
Dagen innan jag skulle börja jobba igen så hittade jag lite klassfoton och kort på mig. Här kommer lite bilder från det jag var 6 år och bodde i Stockholm tills jag gick undersköterskeutbildningen1992 till 1993.
När jag förra veckan skulle slå in julklappar så ville katterna vara med förstås.
Innan jag skulle iväg och jobba i fredags kväll så fick jag en gåva från sveriges dövblindas förening som tack för att jag gett ett litet bidrag under det gångna året. En väskhängare.
Idag så har jag städat, lagat en lövbiff gryta som blev mycket god samt kokat palt och handlat. Avslutar med lite roliga och mysiga kissebilder. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0