SAMMAMFATTNING AV JULAFTON!

Hej därute, på julafton klädde jag mig lite julinspirerat med röd klänning. Efter frukost och morgonsysslor så öppnade jag paketen som jag fått. Det var fina saker som jag fick. Här kommer lite bilder:
Gick in på Text_Tv för att kolla, och mycket riktigt. Sveriges television hade pyntat lika fint som varje julafton. Gick och handlade saker som jag glömt att köpa hem dagen innan. Det var ganska mycket folk. Vid 13 tiden så gjorde jag iordning julmaten, bestående av bland annat av laxen som jag hade gravat själv. Klockan 15 bänkade jag mig framför TV:n och såg Kalle Anka och det var mysigt.
Avslutade kvällen med att titta en kort stund på midnattsmässan från Rom, medan jag åt ostar med kex. Till det så drack jag julmust. Har varit ledig idag eftersom jag jobbat helg. Och det har varit gudomligt skönt. Gjorde mig en smörgåstårta som jag ätit av i eftermiddag. Jobbar imorgon och på nyårsafton, sedan så är jag ledig 3 dagar. Skönt. Idag när jag var på stan så mötte jag chefen, och jag skulle berätta att jag jobbar nyårsafton, men det hann både bli midsommarafton och påskafton innan jag fick fram att det var nyårsafton jag menade. Båda skrattade vi. Jag gick in på Gilla och där så köpte jag mig ett ledljus. De kan man aldrig få för många av. Är så glad, för på nyårsdagen får jag se Ivanhoe, JIPPI!!!. Önskar er alla ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År! See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0