PYSSEL OCH PAPP!

Hej därute, igår så hade jag semester och nu är jag ledig i dagarna 3. Igår morse satt jag och mös framför TV:n när jag vaknade. Sedan så gick jag på stan en sväng, där köpte jag ett pussel samt julklapp till mig själv som jag stoppade bland de andra paketen under granen.
På vägen hem så köpte jag mig en kebabrulle, var så länge sedan jag åt det. Det var gott. Sedan gick jag förbi en hobbyaffär och köpte glansigt silkespapper och snören, för jag skulle koka kola. Det tog sin tid och det var riktigt pyssligt och mysigt att sitta och rulla in alla bitar och sätta snöre på båda sidor, till slut blev jag färdig. Så här blev resultatet.
Lady och Lufsen ville vara med mig då jag pysslade och började lägga pussel. Använder en pusselmatta som min pappa använde när han lade pussel. Det som är roligt med detta pussel är att det är olika former på pusslet. Ibland får man lägga bitarna på snedden för att få dit de. Kul med lite annorlunda pussel. Det är bara 275 bitar så jag lär få pusslet färdigt innan helgen är slut. Önskar er alla en trevlig kommande 4:e advent. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0