MYSIG OCH LEDIG HELG!

Hej därute, i helgen har jag varit ledig och det har varit så skönt. Har bara gjort det jag velat. I fredags då jag kom till jobbet så hade någon där dukat fint med julmust, godis, pepparkakor och lussekatter till alla grupperna. Jag blev tvungen att fota för det var så vackert.
I onsdags så var jag bjuden på fest hos en före detta arbetskollega, jag drack pommac och hon hade chips som tilltugg, vi hade det väldigt trevligt och det blev många goda skratt.
Igår kväll så gjorde jag iordning en ostbricka till mig själv, och satt framför TV:n, då kom Lufsen och lade sig på bordet. Det sägs ju att man lägger upp det finaste man har på bordet. Nog är det så. Mamma var förbi tidigare igår och lämnade julklapparna och jag lämnade paket till henne. Mamma stod i dörröppningen och jag bar munskydd. Hon tyckte tåget var häftigt. Lufsen satt i mitten.
Idag så har jag kokat risgrynsgröt för jag ska äta ris a la malta till efterrätt idag, det är så gott. Ha en fortsatt trevlig dag och en kommande vecka. Sköt om er. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0