ADVENTSPYNT!

Hej därute, idag så var jag och hämtade intyget från läkaren som arbetsgivaren ska ha. Kön var lång utanför coronaprovtagningen. Jag är glad att jag inte behövde stå i den kön. Det kändes skönt att få lite luft. Ingenting har ju varit sig likt sedan jag insjuknade i corona. Men i övermorgon börjar jag jobba igen. Tror ni att jag längtar något. Jo, och jag inleder med en arbetshelg. Lägger ut lite bilder från mitt adventspynt. Idag så var det ju glöggens dag och då satt jag och drack en glöggmugg på dan.
 
 
Jag har sytt mycket på min tavla nu under min sjukskrivning, samt sett Lilla Huset på prärien. Katterna har velat vara med mig då jag sytt. Sedan så har jag en kompis och arbetskollega som har handlat åt mig, och det är jag oändligt tacksam för. Idag skickade jag iväg julkort. Vad tycker ni om adventskalendern, såg på den i morse och tyckte att den verkar bli spännande. Ha det gott. See You!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0