VETERINÄRBESÖK NUMMER 2 !

Hej därute, i förrgår så var jag med Lady till veterinären för jag blev rekommenderad av Djursjukhuset i Gammelstad att kolla upp b- glukos samt långtidsverkande socker. Långtidssockret var normalt när hon jämförde det med Gammelstad. När de skulle sticka Lady så lade de henne i en dräkt och sedan satte sig en av veterinärerna på britsen och tog ett kraftigt tag om nackskinnet. Då blev Lady helt borta. Men sedan när de tagit proverna och veterinären släppte nackskinnet så fräste Lady och var som vanligt igen. När vi kom hem var Lady helt slut så hon gick och lade sig.
I måndags blev jag så sugen på våfflor så jag gjorde en smet och gräddade och åt grädde med hallonsylt till. Samma dag som jag var till veterinären så unnande jag mig också årets första mjukglass.
Jag jobbar i helgen, det är skönt nu när de har sopat gatorna. Snart så får man börja cykla. Nu är det inte så mörkt ute när man går hem från jobbet. Ni får alla ha en trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0