SJUKSTUGA!

Hej därute, det var ju meningen att jag skulle jobba påskhelgen men jag blev förkyld istället. Men jag har ju haft påskmat samt nu idag så kom min Svensk Damtidning. Jag får kurera mig och ta det lugnt. Man måste ha varit symtomfri i 48 timmar innan man får fara tillbaka till jobbet så jag blir hemma veckan ut. Lady har gått upp i vikt, men jag har satt in åtgärder och de hjälper. Tror däremot också att hennes njurar inte är okej, men vi får se. Just nu ligger de och sover. De har varit ett fint sällskap nu när jag är hemma. Hoppas att ni andra har haft en skön påsk. Just nu lyser solen men i påsk var det oväder. Jag är piggare idag, så jag har gjort en köttfärslimpa och det har jag inte gjort på flera år.
En tröja som jag lyckades sticka när jag var runt 20, det var på den tiden man var flitig.
Morgonmöte. Ha det trevligt i veckan, See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0